BEAUTY | Best Beauty Buys - ulubione kometyki - Makeup Revolution, L'Oreal, Wibo

Hej!  Na początku bardzo Was przepraszam za długą nieobecność. Miałam sporo pracy, później byłam chora i w międzyczasie dodałam dla Wa...

BEAUTY | Best Beauty Buys - ulubione kometyki - Makeup Revolution, L'Oreal, Wibo, Recenzja Million Dollar Lips, Olejkowy Rytuał Nutri Gold Goldandberry Gold and Berry Blog
Hej! 
Na początku bardzo Was przepraszam za długą nieobecność. Miałam sporo pracy, później byłam chora i w międzyczasie dodałam dla Was nowe tekstury i zdjęcia do pobrania. Później wyjechałam na kilka dni i znowu się pochorowałam. Taka pogoda, niestety. Dzisiaj wracam z nowym postem. Tym razem chciałam przedstawić Wam moje ulubione kosmetyki do makijażu i pielęgnacji. Nie będzie ich w tym poście zbyt wiele, ale cykl Best Beauty Buys będę powtarzać co jakiś czas. Chciałabym też od razu zaznaczyć, że post absolutnie nie jest sponsorowany. Tych produktów używam na co dzień i są one moimi prawdziwymi faworytami. Z reguły, zanim zdecyduję się na zakup nowego kosmetyku czytam o nim masę recenzji, oglądam vlogi, dlatego myślę, że takie mini recenzje mogą się komuś przydać. Poza tym, ja naprawdę lubię opowiadać o kosmetykach i testować przeróżne nowości :D Postaram się też przygotować dla Was listę tych najgorszych zakupów, żebyście omijały je szerokim łukiem, ale wszystko w swoim czasie. 
Zaraz po napisaniu postu zabieram się za przypominanie sobie funkcji w CorelDraw. Właściwie to będzie bardziej nauka niż przypomnienie, bo ostatni raz korzystałam z niego z 5 lat temu i baaaardzo się zmienił. 

1. MAKEUP REVOLUTION - Amazing i Atomic Lipstick 
Trwałe, kremowe pomadki z półmatowym wykończeniem. Ja je uwielbiam! Przede wszystkim są niedrogie. Kosztują ok. 5 zł i są dostępne w niektórych sklepach stacjonarnych (Drogerie Firlit, Drogeria Pigment i Dr Max), gdzie możemy sprawdzić dostępne kolory lub w większości drogerii internetowych. No ale w przypadku tych drugich pamiętajcie, że warto wygooglować sobie kolor szminki, bo zdjęcia w sklepach internetowych są często baaardzo przekłamane, a koszty zwrotu i całe te cyrki z odstąpieniem od umowy kupna, to strata czasu i nerwów. 
Napisałam, że pomadki są trwałe, ale ja je dodatkowo utrwalam pudrem transparentnym, co daje prawdziwy mat na ustach. Trochę to usta wysusza, ale coś za coś :)


2. L'OREAL - Olejkowy Rytuał Nutri-Gold
Kupiłam go po przeczytaniu pozytywnych komentarzy na wizażu. Zawiera 8 olejków, w tym: róża, pomarańcza, lawenda, gernium, jaśmin, majeranek, rozmaryn, marakuja, które pomagają nam odżywić i zregenerować skórę. Nie jestem kosmetologiem, dlatego ciężko mi jest zweryfikować, czy ten produkt faktycznie tak działa, ale bardzo natłuszcza skórę, co zimą było niesamowitym ukojeniem. Dodatkowo jego zapach jest uzależniający :) Z tego co widziałam, to w Rossmannach jest na półkach tester - musicie go wypróbować. Używałam go w większej ilości na noc, w mniejszej pod makijaż, a gdy chciałam dodatkowo rozświetlić twarz, dodawałam jedną kroplę do podkładu. Kończę już drugie opakowanie tego olejku, a to prawdziwy sukces, bo zwykle po skończeniu jednego opakowania, wybieram coś innego do przetestowania.

BEAUTY | Best Beauty Buys - ulubione kometyki - Makeup Revolution, L'Oreal, Wibo, Recenzja Million Dollar Lips, Olejkowy Rytuał Nutri Gold Goldandberry Gold and Berry Blog


3. WIBO - Million Dollar Lips - Matowa pomadka do ust
Jeśli szukacie trwałej, matowej pomadki (jest zdecydowanie bardziej trwała niż MUR), to Wibo przygotował dla Was prawdziwą perełkę :) Jakiś czas temu świat oszalał na punkcie matowych pomadek w kolorach nude i zgaszonych różu. Takie kolory nosiła Kylie Jenner, a później pół tumblera i instagrama. Jak dobrze pamiętam to najpopularniejsze z tych pomadek wyprodukował Mac i Anastasia Beverly Hills, ale wiadomo, to jest raczej wyższa półka cenowa. Drogeryjne marki wprowadziły swoje odpowiedniki tych pomadek, a wśród nich znalazł się m.in. Golden Rose za swoim Matte Lipstick Crayon w kolorze nr 10. To jest kolor, którego nigdy nie ma w sklepach! Ciągle jest wykupiony, a problem z dostępnością pojawił się również w sklepach internetowych. Mi się udało ją kupić i teraz ją oszczędzam. Miała się nawet pojawić w tym zestawieniu, ale wczoraj kupiłam w Rossmannie pomadkę Wibo i jak dla mnie ona nie ma sobie równych. Kolor jest niemal identyczny co 10 z Golden Rose, dodatkowo daje prawdziwy mat (prawdziwy!). Nie ściera się, nie rozmazuje i jest bardzo kryjąca. Jak dla mnie 10/10 :)

BEAUTY | Best Beauty Buys - ulubione kometyki - Makeup Revolution, L'Oreal, Wibo, Recenzja Million Dollar Lips, Olejkowy Rytuał Nutri Gold Goldandberry Gold and Berry Blog


Na koniec chciałam Wam powiedzieć, że Makeup Revolution ma masę bardzo dobrych kosmetyków, ale ich opakowania pozostawiają wiele do życzenia. Prawie wszystkie są poklejone taśma przezroczystą i niszczą się w ekspresowym tempie mimo, że leżą w szufladzie... Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) Myślę, że w następnym pojawi się coś z kategorii Designu i Grafiki, więc zaglądajcie do mnie co jakiś czas, Jeśli chcecie być na bieżąco, to zapraszam Was do obserwowania mojego bloga na Bloglovin
xoxo
Marta


FOLLOW ME HERE:

You Might Also Like

3 comments

  1. Hello, I've been following your blog for sometime now and I was wondering if I can you use photos in my pre made theme designs, of course I would credit the photos back to your blog.

    Thank you!

    ReplyDelete
  2. It's so lovely and colorful, am ganna buy one for my fiancée because it's the Latest beauty tool I just discovered

    ReplyDelete
  3. I like what you do in your blog especially when you edited picture, so cool. Nice to meet your blog!

    ReplyDelete